BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 16 Oktober 2009

cintaKU

salam alaik

aku mencintai seorang wanita
wanita itu bagiku amatlah sempurna
kecantikannya
keayuannya
kemanjaanya
aku pada mulanya hanya ingin menjadikannya pembakar semangat
hari demi hari aku bertambah cinta padanya

aku mulai lupa siapa diriku ini
solat ku mulai terbengkalai
pelajaranku mulai terkulai
ibuku mulai terabai
tapi aku tetap menyintai mu
aku mulai hanyut dibawa arus maksiat di sungai cinta

messeg perangsang nafsu mulai menjadi rutin harian
keluar berdua jadi kegiatan

pernah sekali nafsu merajai diri
hampir sekali tangannya ku gauli
nasib menyebelahi
si dia melarikan diri
kerana tidakm biasa diri di nodai
ku bersyukur padamu ilahi
kerana dia melarikan diri
kalu tidak...apa yang akan terjadi
akn ku tnggung dosa ini

fikiranku buntu
ku jadi hilang hala tuju
ku tak mau menyakitimu
ku tahu engkau pun begitu
tapi hubungan ini sngat berbulu

ku ingin kembali seperti dulu
kembali kejalan ilahi
jalan yang digarisi penghulu

biarlah cintaku pada si dia terkulai
aslkan cintaku pada yang esa tetap mekar dihati
ampunilah dosa ku yang lalai ini
ku menyesali
akan perbuatanku ini
ya rabbul 'izzati
rabbussama watiwal ardi..
kucintaiMU sepenuh hati..
aku ingin kembali
pimpinlah tangan ku ini
ku ingin kembali kejalan yang engkau redhoi..

0 comments: