BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 6 Oktober 2009

KEHIDUPAN AKU DI UMK

Dah lame benar rasanyer aku tak update blog ni. Skang
aku dah lebih kurang lime bulan belajar kat UMK. Sebelum
masuk aku berazam nak belajar bersungguh-sungguh. Tapi
baru jer masuk dah ada hubungan ngan sorang perempun
name dia F, die comel sangat.



Pada malam 27 Romadhon 1930 ak lamar dia jadi isteri aku.
Mase tu aku rasa tindakan aku betul. Tapi aku jadi serbasalah
pulak bila aku umi ngan kaklong brainwash aku. Aku sedar
aku tengah belajar dan tugas aku hanya belajar. aku mulai
berasa bahagia dengan hubungn ni. Kelalaian dan kealpaan
dan melu menyelubungi hidupku.



Aku ade ter baca didalam satu blog,
"jika engkau dapat memancing seekor ikan jangan lah engkau
melepaskannya kerana ia akan merana dan tersiksa kerana
luka mata kail yang engkau letakkan umpan. Engkau juga
mungkin akn menyesal kerana mungkin selepas itu kau tidak
akan menjumpai ikan sebaik ikan yang engkau lepaskan itu "



Dari itu aku akan cuba mencari suatu penyelesaian, mungkin
aku akn cube mengawal hubungan ini agar tidak melanggar
hukum hakam dan batasan-batasan yang ALLAH telah letakkan.
Walaubagaimanapun,aku tetap akan berharap agar ALLAH akan
memimpinku kembali kejalan kebenaran. Jalan yang lurus, jalan
yang mana akn mendapat rahman dan rahimnya..


0 comments: