BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 4 Jun 2009

CHE AKU

anok itik tok wi jatuh dalam kolam
sakit apo tok wi sakit sendi tulang
ubat apo tok wi
ubat limau lelam



pg tadi tok aku datang..aku panggil CHE...dah lame aku tak jumpe die...

mu tau setahun lebih rasenye..memang aku tak rapat dgn die,tp bile jumpe rindu rasenye..

entah,aku tetibe jer peluk die.,hahaha.....menyayatkan ati...

entah walaupun aku rindu ko dio,tp aku senyap jah...tok tau nok kecek gapo...dio tuo doh,

tapi masih gagoh...tu bb dio seorang pekebun....umur dio tok silap aku dalam 80-an...

muko dio redup jah,tene bilo tengok..dulu maso kecik2 aku sokmo gi derak dengan dio naik

moto...gi masjid,kebun......tp bilo aku sekolah aku kene tinggal kat bandar bb tu lah aku tok

rapat dengan dio..aku cayang dio....tp dio balik doh..bb pilihan rayo kat manik urai dah dekat..

jadi dio pun nok sumbang sikit tenage tua nye.....

insyaallah kalu ado maso aku nok gi melawat dio kat kampung..sekarang ni aku sibuk...

kene jage anak2 sedare yang nakal macam shin chan..

0 comments: