BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 2 Jun 2009

RINDU ANDALUSIA 2

SALAM

mase aku antar abg ipar setesyen bus ari 2 kt jln hamzah aku naik kbmall

saje nak jalan2..aku pegi kat popular,nak cari novel baru..aku memang kaki novel.

tp novl jiwang sorry,aku tak minat..aku minat novel sejarah..sejarah islam...

korang tau beratus aku abis beli novel.. sume karya abdul lattip talip dr PTS aku

kumpul... muhammad al-fateh,khalid alwalid dan bnyak lagi...bil bace aku mmg dpt rase

semangat mereke dalam menegakkan kalimah ALLAH...tp dalam bnyak novel sejarah islam

yg palin terkesan..yg aku beli kat popular mlm aku antar abg ipar aku..

RINDU ANDALUSIA.....dlm novel lain cerite perjuangan islam untuk menegakkan agama

ALLAH dgn membuke negara yg dprntah kuffar...tp dalam R.A die cerite negare islam

yg jatuh ke tangan kuffar,dan kehidupan penduduk islam kt sane.bagau mane keperitan

mereke mengekalkan agama ALLAH..mereke ditekan,dihimpit..

memang insaf..

bile aku bace aku rase aku selama ni mengagungkan kuffar yg dahuli menginjak2 org islam..

mane tidaknye,berape ramai org kite tngok bola..manchester united,barcelona..

kite tngok filem2 mereke sambil memuji kehebatan mereka...

aku merase sungguh jahil.......

0 comments: